Teatr drogą ku przyszłości - 2010
Realizowany przez:
Cel:
Celem projektu jest zwiększenie umiejętności pozyskiwania wsparcia społecznego i wiary we własne możliwości 26 osób w wieku 14-19 lat, mieszkających na terenie gminy Koczała, w okresie 18 miesięcy
poprzez utworzenie przez młodzież muzycznego teatru amatorskiego pod nazwą: 'PAR 64′.
Odbiorcy projektu:
Maksymalna liczba: 26 osób,młodzież mająca w chwili obecnej od 14 do 17 lat.
Uczestnicy projektu to młodzież w wieku gimnazjalnym i
ponadgimnazjalnym z terenu gminy Koczała, młodzi ludzie, którzy chcą samodzielnie utworzyć swój teatr i są zainteresowani rozwojem swoich zainteresowań i umiejętności poprzez różnorodne, wspólne działania oscylujące wokół teatru i sztuki.
Opis projektu:
Projekt został całkowicie zainspirowany przez młodzież i polega na utworzeniu przez nich amatorskiego teatru muzycznego pod nazwą: 'PAR 64′. Wszystkie działania począwszy od administrowania teatrem wraz z rozpowszechnianiem informacji i poszukiwaniem sponsorów, tworzeniem własnych scenariuszy, ich realizacją sceniczną, aż do wystawienia spektakli przyjęli na siebie, dzieląc na utworzone przez siebie grupy odpowiedzialność za określone zadania i wybierając spośród siebie liderów.Grupa literacka pisze scenariusze,teksty. marketingowa odpowiada za promocję i sponsoring,utworzenie i prowadzenie strony www. Grupa scenograficzna odpowiada za kostiumy, scenografie i projekty graficzne. Grupa muzyczna-opracowania i wykonania wokalne i choreograficzne spektakli. Grupa techniczna-obsługa audiowizualna. Grupa teatralna do której należą wszyscy uczestnicy projektu jest główną osią koordynującą i administrującą całość.Działania grup poprzedzają cykle warsztatów rozwijających określone umiejętności.
Budżet projektu: 70 000 zł
Dotacja: 50 000 zł
Rocznik: 2010
Nitka: Ogólnopolski Konkurs Grantowy
Stowarzyszenie Przyjaciół Gminy Koczała
Miejscowość: Koczała
Ulica, nr domu i lokalu: Człuchowska 27
Kod pocztowy i Poczta: 77-220 Koczała
Województwo: pomorskie
Powiat: człuchowski
Adres strony internetowej: –