Otaku w ataku - 2020
Realizowany przez:
Cel:
Celem projektu jest nabycie i podniesienie kompetencji społecznych młodzieży, poznania lepiej rówieśników szukając odpowiedzi na pytanie o ich zainteresowania i czas wolny.
Odbiorcy projektu:
Grupa 12-15 osób w wieku 13-19 mieszkająca na terenie gminy Jedwabno.
Opis projektu:
Oś projektu to stworzenie małego kącik młodzieżowego geeka z różnymi, modnymi tytułami. Grupa młodzieży odpowiada za samodzielny wybór tytułów (komiksów, mang, gier planszowch, książek). Po rozmowach z rówieśnikami, sprawdzeniu zasobów bibliotecznych tworzą listę zakupów. To młodzież przemeblowuje biblioteczną przestrzeń, skręca zakupione regały i wiesza tablicę, rozplanowuje ułożenie nowości i gadżetów, które tworzą odpowiedni klimat. Młodzież odpowiada za wypromowanie swojego kącika. Ich działania są nakierowane na uświadomienie rówieśnikom, że istnieje miejsce w którym mogą spędzać czas i wypożyczać specjalnie dla nich zakupione tytuły do domów. W trakcie działania odbywają się przynajmniej dwa większe wydarzenia kierowane do
rówieśników: otwarcie kącika geeka, impreza na Noc Bibliotek, a na zakończenie kierowane do partnerów, rodziców i najbliższych podsumowanie projektu.
Budżet projektu: 10 300,00 zł
Dotacja: 8 500 zł
Rocznik: 2020
Nitka: Regionalny Konkurs Grantowy
Gminna Biblioteka Publiczna w Jedwabnie
Miejscowość: Jedwabno
Ulica, nr domu i lokalu: 1 Maja 63
Kod pocztowy i Poczta: 12-122 Jedwabno
Województwo: warmińsko-mazurskie
Powiat: szczycieński
Adres strony internetowej: http://www.jedwabno.naszabiblioteka.com/