Panel wnioskodawcy
Serwis rownacszanse.org.pl wykorzystuje pliki cookies, które będą zapisywane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć zapis plików cookies.
Wróć do początku

Otaku w ataku - 2020

Realizowany przez:

Gminna Biblioteka Publiczna w Jedwabnie

Cel:

Celem projektu jest nabycie i podniesienie kompetencji społecznych młodzieży, poznania lepiej rówieśników szukając odpowiedzi na pytanie o ich zainteresowania i czas wolny.

Odbiorcy projektu:

Grupa 12-15 osób w wieku 13-19 mieszkająca na terenie gminy Jedwabno.

Opis projektu:

Oś projektu to stworzenie małego kącik młodzieżowego geeka z różnymi, modnymi tytułami. Grupa młodzieży odpowiada za samodzielny wybór tytułów (komiksów, mang, gier planszowch, książek). Po rozmowach z rówieśnikami, sprawdzeniu zasobów bibliotecznych tworzą listę zakupów. To młodzież przemeblowuje biblioteczną przestrzeń, skręca zakupione regały i wiesza tablicę, rozplanowuje ułożenie nowości i gadżetów, które tworzą odpowiedni klimat. Młodzież odpowiada za wypromowanie swojego kącika. Ich działania są nakierowane na uświadomienie rówieśnikom, że istnieje miejsce w którym mogą spędzać czas i wypożyczać specjalnie dla nich zakupione tytuły do domów. W trakcie działania odbywają się przynajmniej dwa większe wydarzenia kierowane do
rówieśników: otwarcie kącika geeka, impreza na Noc Bibliotek, a na zakończenie kierowane do partnerów, rodziców i najbliższych podsumowanie projektu.

Budżet projektu: 10 300,00 zł

Dotacja: 8 500 zł

Rocznik: 2020

Nitka: Regionalny Konkurs Grantowy

Gminna Biblioteka Publiczna w Jedwabnie

Miejscowość: Jedwabno

Ulica, nr domu i lokalu: 1 Maja 63

Kod pocztowy i Poczta: 12-122 Jedwabno

Województwo: warmińsko-mazurskie

Powiat: szczycieński

Adres strony internetowej: http://www.jedwabno.naszabiblioteka.com/

Otaku w ataku

1 Maja 60, 12-122 Jedwabno, Polska

Więcej