Deejay’sBranie - 2006
Realizowany przez:
Cel:
Uświadomienie młodym ludziom, że życie ma sens i tylko trzeba w to uwierzyć i do tego dążyć. Zawsze znajdzie się osoba chcąca pomóc młodym, którzy pragną do czegoś dojść. Ja właśnie chce dać tym ludziom szanse. Pomóc im spełnić swoje marzenia. Też jestem młody, ale potrafię to co chce przekazać innym. Chce ich zainteresować czymś ciekawym. Aby nie musieli siedzieć przed telewizorem i komputerem przez całe życie. Aby mogli pokazać światu, że potrafią zrobić wszystko. Chce aby w tych ludzi oprócz mnie uwierzyli inni ludzie, którzy myślą, że dzisiejsza młodzież potrafi tylko robić złe rzeczy. A tak naprawdę jest to wina tylko braku zajęcia i niemożliwości spełnienia własnych marzeń.
Odbiorcy projektu:
Odbiorcami mojego projektu będą ludzie młodzi interesujący się różnego rodzaju sprzętem muzycznym i komputerowym. Będę chciał rozwijać w nich zainteresowania tą dziedziną życia oraz pokazać im to wszystko co potrafię. Na te zajęcia będzie mógł chodzić każdy kto będzie miał ochotę się uczyć.
Opis projektu:
Pierwsze co będziemy musieli zrobić to zakupić sprzęt typu: Mixer djski, dwa odtwarzacze djskie do nauki dj’ingu, sprzęt nagłośnieniowy 2*kolumny + Wzmacniacz. Będziemy poznawali tajniki mixowania, rodzaje sprzętu i jego zastosowanie, będziemy poznawali programy komputerowe i składali pokazowe komputery, podłączanie sprzętu nagłośnieniowego, organizowanie różnych imprez i poznawanie warunków pracy tego typu. Zorganizujemy parę imprez ale przed tym konkurs podłączania sprzętu, mixowania oraz składania komputerów. Zorganizujemy parę dyskotek oraz festynów, które bedą ukończeniem naszej pracy i nauki. Po ukończeniu projektu każdy uczestnik dostanie dyplom ukończenia szkoły Pro Dj.
Budżet projektu: 22 000 zł
Dotacja: 20 000 zł
Rocznik: 2006
Nitka: Ogólnopolski Konkurs Grantowy
Zespół Szkół – Gimnazjum w Szkotowie
Miejscowość: Szkotowo
Ulica, nr domu i lokalu: Szkotowo 33
Kod pocztowy i Poczta: 13-124 Kozłowo
Województwo: warmińsko-mazurskie
Powiat: nidzicki
Adres strony internetowej: http://